Monday, January 25, 2010

HEPI BESDAY TO ME.............

25 Januari 1986..tarkh mak aku lahirkan aku..maksudnye..tarikh lahir aku lah..hehehe..
huhu 24 tahun dah aku hidup..xsangka tul..maksudnye selama 24 tahun gak la mak bapak aku bela aku..lama tuh...time kasih mak n bapak..kerna sanggup jaga n pelihara aku...sedih lak rase..mmm..bile pk2 xde ape pun y aku dah wat selama 24 thn ni..byk bende tapi mcm xde bende..hehehe tu pasal la aku rase tetiba nk wat kek sendiri thn ni...jadi la..tp xbape nek sgt..tp lehla mkn ..1st time wat...jap agi aku letak pic kek aku tu ye...
xde pe y menarik ari ni...seperti besa org yg ingat akn wish kat aku..org yg x ingat . wat2 x ingt xla wish aku..its ok..aku pun dah tua..xyah la mengharap sangat kan...tp bestnye aku dapt call member2 lama mase u lu..sakit gak la tekak ni...kering rase..mane x nye..dr sorg kr sorg..ak call..wat rakan2 y celcom sorila xdpt call la..heheh...maxis ni pun bg sehari je..nak xnk call jela sape2 1 ari ni..

mcm mane? terliur x tgk kek aku ni???aku jamin korang xkan dapat dimane2 kedai pun..heheh
gile byk coklat tuh...yummmmmm...

tp serender la nk wat lg..xsangka sush nk wat..perlukan kesabaran n minat..ceh..macm nk pilih course study je....mgkin aku x minat kot bab2 kek2 kuih2 cookies2 ni..leceh la...dalam erti kata len ..MALAS..hehehe..pe2 pun pe y aku harapkan thn ni aku dilimpahi rezki n rahmat dari Allah..amin..doaku..YA ALLAH..ampunilah segala dosa2ku, dosa2 kedua ibu bapa ku adik beradik ku,sedara mara ku..tunjukkanla jalan Mu pada ku..agar aku sentiasa dilandasan Mu..kuatkanla Iman dan Taqwaku pada MU..limpahkan rahmat Mu, rezki Mu..kasih syg MU...Jauhikanlah kami dari azab neraka MU,,,berikanla jalan kebahagiaan ku dunia dan akhirat..AMIN,,,...SELAMAT HARI LAHIR norzawani bt rosali...

No comments:

Post a Comment